ÄNTLIGEN!

Efter en helhelg (nästan iallafall) hemma hos Ellen jobbandes med projektarbetet är vi äntligen klara. Dock bara med första utkastet men ändå. Så jävla gött. Jag kan inte säga att vi var fullt så effektiva igår som idag men, det kan ju ha sina förklaringar. En är kanske att jag råkade somna några gånger och vaknade av att Ellen slog en penna i huvudet på mig... Men så går det när man sover för lite. Och att vi var och handlade så länge eftersom ingen visste vad vi skulle ha att äta. En annan orsak kan nog vara att vi blev aningens övertrötta lite senare på eftermiddagen menmen... Huvudsaken är att vi är klara :)

Blev lite filmkväll igår också. Million dollar slumdog, eller vad den hette, och Twilight för att den är så bra. Eller för att han är snygg. Välj vilket alternativ ni vill. Sedan var jag väldigt glad över att vi skulle sova. Och om jag ska vara ärlig var det längesedan jag sov så bra tror jag. Katrin fick soffan där hon sov med sina leggins på för att inte det skulle vara för mycket hudavlagringar kvar efter henne (ja, hon är lite skum.. ) och jag och Ellen sov i sängen. Förövrigt var Katrin inte så bra på att laga falukorv och koka makaroner. Men det gick ned.

Nu känns det nästan som man har lite koll på allt som är i skolan. Vilket jag egentligen inte har, med tanke på att jag måste skriva en bokanalys tills på onsdag och jar har inte ens läst en fjärdedel av boken än. Men det fixar sig nog. Sedan blir det högskoleprov på lördag. Jag lyckades komma i samma sal som både Katrin och Ellen, det var lite.. tufft, men tanke på hur många det är som gör det egentligen. Vad är oddsen för att tre stycken från samma klass ska hamna i samma sal liksom??

Hur som helst så har jag köpt en klänning. Den kanske funkar till studenten. Dock är den inte helvit utan den är lite svart också.. Ser ut som massa spermier i princip. Haha. Vi får se hur det blir helt enkelt. Den var inte för dyr iallafall, 330 kronor blev det. Nu är det bara skoproblemet kvar...

Efter många diskutioner inom detta ämne denna vecka måste jag bara visa min ståndpunkt inom strypsex (ståndpunkt och sex, ha-ha, vad rolig jag var nu). Den lyder: Inte sunt, jag skulle komma av mig om någon började strypa mig och.. det låter allmänt läskigt. Så nu vet alla det.

Och fredagen var trevlig. Och jag har inte börjat gjort mina sit ups än. Det är lite dåligt, med tanke på att jag skulle börjat i måndags. Men har nog tränat tillräckligt ändå. Har iallafall haft en jävla träningsvärk lite från och till hela veckan så. Det måste väl tyda på något (förutom att jag är dåligt tränad, och får träningsvärk varje gång jag rider osv). Får börja denna veckan istället. Och så måste jag börja skriva lite intressantare saker här i bloggen. För den är ganska dryg. Men det får duga för tillfället.

Nu blir det chokladpudding.

Byebyebutterflyverygoodgummisnodd!


Kommentarer
Postat av: KK

Asså det där med strypsex. Jag tror jag har missat någonting??? Vem snackar om det och varför? huh? Har bara hört ordet massa gånger i veckan.

2009-03-22 @ 18:02:04
Postat av: KATRRIN

KK ÄR KATRIN

2009-03-22 @ 18:02:20
Postat av: Anonym

Det är tydligen Sunnetjejer som håller på med det där har jag hört!

2009-03-22 @ 18:30:52
Postat av: Ellen

Jodå Katrin du har nog missat ngt!

Ska förklara för dajj

2009-03-22 @ 18:32:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0