Usch

Mår illa :/ Det har kommit och gått ett tag nu. Börjar fundera på om jag borde kolla upp något. Nu tänker alla "HON ÄR GRAVID", men.. jag borde verkligen inte vara det. Vet inte vad det är. Jag har mina slängar av illamående ibland sådär, men jag är inte så glad i dom perioderna. Klarar mig utan det liksom.

Jobbet igår var hur drygt som helst, och jag var så trött så jag knappt såg något när jag åkte hem. DET är inte bra. Och ytterligare ett 10-timmarspass idag. Eller, inatt. Om jag överlever illamåendet.

I lördags var det 18-årsfest för Mondira. Jag var mest rädd för allt folk, och höll på att dö av maten (den avr jävligt stark, men god) så jag levde mest på friterade räkor. Det var mums! Peter var snäll och hämtade mig där också. Han är ganska underbar. Jag ska orka fixa lite bilder från kvällen någon gång.

Peter åkte till Norge igår. Jag saknar honom redan. Men bara 4 dagar kvar eller något tills jag får träffa han igen. Och så skulle han ringa. så det kanske inte blir fullt så farligt ändå. Kan iallafall intala mig det.

Nu ska jag tycka synd om mig själv.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Då är vi två!

2009-08-10 @ 13:02:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0