Tisdag

Nu är jag sådär snurrig igen efter ännu en jobbnatt. En jobbnatt som var oerhört effektiv, så att de som kom på morgonen såg sådär ledsna ut när vi sa att de inte skulle ha något att göra förutom att köra en depå på hela dagen. Annars brukar det vara hur mycket dagskassor som helst och tre olika depåer att köra.
Något som jag har kommit fram till under tiden jag jobbat på G4S är att

1. Folket där är alldeles helt totalt konstiga (speciellt min kära faster, som bland annat drar av sig bhn framför en övervakningskamera och snurrar runt som ett lasso, eftersom att de på larmcentralen också ska få ha lite roligt)

2. Vi har en inkompetent chef (tråkigt för mig om hon skulle läsa detta, jag vet) det är inte det att hon är.. elak eller något, men det känns bara fel, och hon favoriserar något oerhört, annars är hon väldigt snäll och trevlig och så

3. Det är seriös inavel som pågår. Princip alla är släkt eller tillsammans eller något. Jag vet, jag är släkt med Helena och annars hade jag inte fått jobbet, men det känns ändå lite.. Creapy.

Jag har i och för sig kommit fram till massa andra saker också, men det där är det man mest tänker på.

Hur som helst spenderades helgen hos Peter, med massa film och serier och deg i soffan. Lite mat också. Det var mys. Något som förvånar mig är att han säger att han alltid brukar vara på festhumör. När jag är med honom brukar han somna vid 11 någon gång. I princip. Undra om det är jag som är för tråkig, eller om jag bara kör slut på honom. Han får nog ta och rycka upp sig lite, annars kommer ju alla hans kompisar tro att det är jag som säger att han inte får dra ut eller nåt. Det vore inte bra :p

Fick en ros av han också, han är bäst!


Bara för jag inte har några bra bilder från helgen.

För övrigt måste jag meddela att jag har en popcornkärna, eller en bit av en, i halsen, som har varit där isen igår vid 12-tiden. VÄRT.


Och, VÄX UPP! Visst, alla gör misstag, men man behöver ju inte göra om det hur många gånger som helst.


Det var allt för den här gången, Puss

Kommentarer
Postat av: J

Stackars Emma med en popcorn-kärna i halsen :P

2009-08-20 @ 09:54:28
Postat av: Emmmma

Ja, jag vet :O

2009-08-20 @ 11:25:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0