Söndag

Liten sammanfattning av torsdagen till idag tänkte jag..

I torsdags blev det trots alla odds middag med tjejerna på stan innan jag drog till Peter. Det var mys, och gott :D


 Mondira var med :D Snodde bilden från Katrins blogg (www.nerunderstolen.blogg.se)


Katrin och Lina


En mycket vacker bild på mig.


Katrin igen :P

Efter maten gick vi lite på stan för att smälta maten lite snabbare. Hos Peter blev det lite mys vid tvn och så, sen drog vi ned till stan och kollade lite när hans kompisar spelade biljard sen satt vi ute på uteservering ett tag och hade det allmänt trevligt. Drog tillbaka till Peter vid tolv någongång, låg och pratade ett tag, tills han somnade (som vanligt först, ja). Jag underhöll mig med att lyssna på vinden som lät som fan och alla tåg som åkte förbi, men tog igen sovandet när han jobbade på fredagen.

Fredag innebar utgång och en massa stress för att hinna hem från Peter, hinna äta och fixa sig och så vidare för att hinna med buss till andra Peter där förfesten var. Lite onödigt tidigt nästan att dra igång så tidigt men, var där vid tjugo i sex eller något iallafall.

Peter hade väldiga problem med vad han skulle ha på sig, och det blev inte bättre av att jag och Tobias lade oss i hela tiden, men tillslut fick jag iallafall som jag ville. En vit skjorta. Vid sju hade jag iallafall druckit upp min cider, och var på en av mina många toppar under den kvällen. Sen blev det lite vin och väldigt snurrigt, somnade nästan några gånger, men eftersom det tydligen är väldigt kul att kittla mig när jag är trött så blev det väl aldrig riktigt så.


Jag

Tobias

Peter, Tobias och Isak.

Haha, Peter :D

Jag, vid den där toppen.

Orkar inte lägga upp fler bilder från kvällen, men mycket lyckad blev den iallafall! Skulle nog inte haft vintävling med Robin kände jag några gånger när jag vaknade under natten och på morgonen, men det kändes rätt för tillfället, och jag vann ju faktiskt!

Sov hemma hos Peter (min Peter, jobbigt när alla ska heta samma :S), vilket innebar att jag mötte honom nere på stan eftersom han också hade varit ute. Folk tyckte att jag hade druckit ganska mycket, men det var ingenting emot vad han hade gjort... Några gånger funderade jag på att springa och gömma mig någonstans så han fick klara sig själv, men så elak är jag inte. Han somnade iallafall den sekunden han landade på sängen tror jag :p

Igår var jag hyfsat seg, Peter var väl inte heller helt på topp, så det tog ett tag innan vi kom ut, men när vi väl gjorde det köpte vi pizza som vi åt ute, sedan gick vi vidare. Då skulle vi tydligen gå hem till mig. Alla dom kilometrarna plus en ond häl funkade inte helt hundra för mig, kan jag lova, så vi gick till Jakobsbersbron (för er som vet var det är) sedan tröttnade jag och ringde till mamma så hon fick hämta mig, medan Peter kom på att han var tvungen att gå hem igen. Så, det belv en tidig kväll för mig, vilket faktiskt var väldigt skönt.


Tjockt, fluffigt och långt hår var tydligen bara ivägen, så han lånade en tofs av mig. Supersöt blev han, speciellt med locken i pannan ;)

Promenad och Peter fick för sig att plocka sånnadär vass-saker...




Idag har det inte blivit så mycket än, sov ganska länge, pratat endel i telefon och sen drog vi till flygfältet så jag fick testa att köra oldsen. Kul var det, fast såg typ ingenting och nådde knappt pedalerna, även att jag hade en kudde bakom ryggen. Haha. Får ta med några fler nästa gång, för det var lite ovant att köra en så stor bil. Och konstigt med automatväxel. Men annars så (y)

Sen blir det film och så med gänget. Om vi kommer till skott någon gång.

Puss

Kommentarer
Postat av: Johannaaaaah

Det blir många Peter att hålla reda på :P haha.

Men du vi måste gå ut någon dag, köra lite HEJHEJ Välkommen osv ;) PUSS

2009-08-28 @ 14:02:56
Postat av: Anonym

ja, det blir ju det.. Jo, om två veckor eller något är jag ledig så jag kan gå ut :p

2009-08-28 @ 15:32:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0