Snurrigt

Det här med att jobba natt rör verkligen till det i mitt huvud. Jag vet inte alls vad det är för dag eller någonting. Jävla trött är jag också. Kom i säng halv åtta, höll på att somna kvart i. Men då såklart kommer hunden och ska in.. Och, som sagt, han ska ligga på en. Tog ett tag innan jag somnade. Gick upp halv ett, för att jag ska kunna somna ikväll eftersom jag börjar sju imorgon. Skönt!

Klockan gick oerhört segt inatt. Speciellt där vid 4-5 tiden då min maskin bara krånglade (för ovanlighetens skull). Sen blev lite lite övertrötthet och tomatsaft överallt och så gick allt som på räls. Eftersom vi var tre stycken istället för två som det brukar vara på natten hann vi tillochmed klart med allt. Det brukar annars vara hur mycket som helst kvar att göra för de som kommer på morgonen. Usch vad bra vi är!

Jag har även bestämt att jag ska sluta äta så mycket onyttigt nu. Blir endel glass och så för mig... Jag ska även börja med sit ups och typ.. trampa på träningsmaskinen och hoppa studsmatta (sit upsen började jag med igår, så de är iallafall på gång). Och nej, jag säger fortfarande inte att jag är tjock, utan jag tror bara att min kropp skulle må lite bättre av det.

Här kommer lite bilder från i lördags


Klar för avfärd!

mm, så kul hade vi i början. FOLK ÖVERALLT :O
Jo, såhär kul hade vi i början, folk var det överallt iallafall!


Det blev desto roligare när vi "gungade". Katrins stil var beundransvärd!


Bästa kortet jag fick på Monidra och Katrin tror jag.. Var svårt att pricka när man flög. SKILLS!


Min bästa bild på mig och Ellen...


Så jag snodde ett av Ellen där vi iallafall synd. Himla hett om jag får säga det själv!


Snart är det torsdag. Och sen är det ganska lugnt, bara han är hemma är saknaden inte lika stor. Jag längtar. Får väl även annat att tänka eftersom man ska börja rida litegranna.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0