Shoppingdag

Ja, då har man slösat pengar igen då. Men jämnar väl ut sig lite med att jag jobbade också. Blev iallafall först stan direkt efter jobbet med Katrin och Ellen för att köpa present till Mondira, sen hem, beställa lite snabbt från Oriflame sen tillbaks till stan med mamma. Blev bland annat en jacka, klänning, trosor, jeans och massa mer. Mina pengar kommer flyga iväg känns det som. Menmen, hur som helst så orkar jag nog snart lägga ut bild på det. Kanske. Känns trots allt inte så värt kanske.

Var inte helt skönt att gå på stan med mensvärk. Jag verkligen hatar mens. Det är konstigt att man kan vara beroende av det så mycket (för jag menar, när jag inte får det(den är hur oregelbunden som helst för de som kände att de ville veta det) får jag ju smått panik..). Det är ju inte själva blödandet som är det värsta heller, även att det är stor del av det hela. Första plats på jobbiga saker får alla extra finnar som kommer. Och som inte vill försvinna. Andra plats tar värken. Ibland vet man inte var man ska ta vägen, plus att all värk börjar cirka två veckor innan, lite smått. Blödandet kommer strax efter det på en tredje plats. Fjärdeplats tar hungern. Äter hela tiden och är hungrig hela tiden vilket leder till att magen blåser upp sig. Inte helt okej. Upptäckte detta extra mycket när jag provade jeans förut... Höfterna är det väl inte så fel på men.. Magen behöver ju inte blåsa upp sig (nej, jag säger inte att jag är tjock). Femteplats är allt blod och pengarna man lägger ut på skydd. Sjätte blir brösten som växer en storlek en vecka innan typ, och gör förbannat ont (men eftersom det är hyfsat snyggt, så får det ingen högre rankning). Humöret är också en nackdel...

Så nu vet ni det också!

Jag har blivit kär i en låt. http://www.youtube.com/watch?v=4T-2y18hJiE, inte ny eller så, men himla bra!


PUSS


Vad hände egentligen med vädret?

Hur ska jag veta om detta är seriöst? P som i perfekt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0