Lördag

Åter igen en givande arbetsdag. Spängda väskor, raderade listor och krånglande datorer är några exempel på vad dagen har bestått utav. Blev dock glad när jag kom ut och solen sken. Även om det var för sent för att det skulle vara så varmt så man kunde sola men.. Hoppas det blir bättre väder nu när jag inte kommer jobba lika mycket.

Händer ganska mycket för tillfället på vissa fronter. Kanske tidigt att säga något än, så jag gör inte det ifall det går åt helvete. Men det känns bra iallafall.

Spelade minigolf i onsdags. Det var nog den roligaste rundan jag vart med om, även att det gick skit (otippat nog är det inte riktigt min sport direkt). Sen filmmys och så vidare efter :)

Ikväll händer det nog inte så mycket, är himla trött. Lade mig nog lite sent igårkväll/natt... Eller så drar jag in till stan. Får se. Ska färga håret först iallafall (y) och nu har jag inget vettigare att skriva så jag slutar.

Puss!
 
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0