I never tought I'd fall as hard as I did

Det känns faktiskt helt sjukt. För bara ett år sen (mindre också kanske) trodde jag aldrig att jag skulle bli såhär kär igen, eller trivas så i någons sällskap. Men mot alla odds, så är jag där igen. Jag hoppas att det går bättre den här gången. Det tror jag att det gör. Peter är iallafall mycket bättre hittills. Däremot verkar inte många andra tro på oss. Det känns som om de flesta bara väntar på att jag ska fucka upp allting, medan hans vänner har gett honom en vecka på sig att förstöra det. Det innebär att det är deadline på måndag. Men jag tror att det håller längre än så.

Om det bara hade varit några månader sen, hade jag nog varit väldigt.. Rädd för att det har gått så fort, rädd kanske inte är rätt ord men.. ungefär så. För, det har gått oerhört fort alltihop. Vet inte om det är bra eller dåligt än. Jag menar, det är väl klart att det är bra att vi trivs med varandra och så, men ändå. Några nackdelar finns det säkert. Inte för jag har hittat några än., Fast egentligen känner vi knappt varandra, men som vi sa igår, åldersskillnaden märks knappt iallafall, och vi lär ju känna varandra bättre för varje dag, även när han är i Norge. Jag tror att det är bra att sakna varandra ibland också. Och prata i telefon kan vara mysigt det med.


Blev iallafall att jobba över endel idag, övrigt väldigt lugn vecka. Var faktiskt duktig och cyklade idag. Pappa kom och hämtade mig när jag skulle hem men... Skyller på min slutkörda kropp och tomma mage.

Har även märkt att hösten har dragit in över Sverige. Känns på vindarna. Och jag tycker inte om det. En sak är bra, ridningen drar igång igen. Ska bli skönt att få lite mer träning igen och få lite rutin på veckodagarna, för även att jag jobbar blir det konstigt med helger och sånt eftersom jag jobbar helger ofta och är ledig under veckan.


Hade tänkt att dra ut idag. Men känner mig lite för slut och trött och lite såndär förkyldhuvudvärk, och skumparty på det blir nog inte så bra. Kan tänka mig att jag skulle bli ganska sjuk om jag gick ut mitt i natten i blöta kläder nu. För det är förbannat kallt på nätterna nu... Visserligen skulle det vara kul att spendera lite mer tid med "gänget" innan folk flyttar, men... De försvinner ändå när man är ute så spelar nog inte så stor roll.

Förövrigt går mitt nyttiga ätande ganska bra. Har ätit en klasskakebit, bara för att mamma skulle slänga den annars (och det vore ju synd) annars har jag hållt mig i skinnet. Inte för det är speciellt svårt. Jag har inget direkt jättesug efter socker oftast. Glass kan det vara, och typ, chokladkaka såklart, men det andra klarar jag mig bra utan, det gäller bara att inse det.

OCH IDAG HAR JAG INTE MÅTT NÅGOT ILLA! Första dagen på en vecka tror jag :) Får hoppas att det fortsätter så.

Nästa vecka jobbar jag bara måndag natt, än så länge. Det blir skönt.

Nu ska jag inte tråka ut er mer,
PUSS


Jag duger inte längre eller?  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0